maviskokiz canim degerlerin guzel sadece prolaktin bir tik yuksek bildigim kadariyla. Pkos olabilmen icin yumurta sayin fazla olmali, testosteron hormonun yuksek olmasi lazim ve lh/fsh=2den yuksek olmali bir de sen belirti gostermelisin. Aşırı tuylenme, kilo verememe, sivilcelenme gibi. Bence bu teste bakarak sende pkos olmadığını düşünüyorum. Bana da söylendi. Pkossun dediler. Meger sadece yumurta sayim fazlaymis. Değerlerim sen gibiydi. Prolaktine bir yorum yapamiycam ama. Prolaktin fazlaligindan gebelik oluşmadı gi soylenebiliyor. Incir yukseltiyor mesela. Ona dikkat edebilirsin. Hurma da ayni sekilde.