Herkese selamlar kendimden bahsedeyim biraz eşimle 2 yıllık neredeyse evliyiz bir sene korumalı bir sene korumasız ilişki yaşadık bebeğimiz olmayınca hastaneye gittim kan testi aldılar benden eşim içinde istediler işinden dolayı izin alamadığı için gidemedi ama benim sonuçlarım normal hiç bir sıkıntı yok dedi doktorum bana yumurtalıklarım haraketlensin diye ilaç verdi bana adetimin 5 gününden itibaren içebilirsin dedi içtim bana ilaçlar bittikten sonra gel dedi ama yumurtalık takibime gidemedim şimdi sorum adetime şuan 5 gün kaldı ve karın ağrılarım var ara ara sancım oluyor bugün felaket dizlerim ve belim ağrıyor erken test yapmak istemiyorum çünkü gecikmem olduğunda defalarca yaptım umutlanip ama sonuçlarim hep negatifti şimdi gecikmem yok fakat ağrılarım var hamile olabilir miyim ?