Kızlar sizde de oluyor mu bilmiyorum ama hamileliğim boyunca hep bi korku hep bi endişe hep saçma sapan düşüncelere kapıldım kapılıyorum hele ki doktor günü yaklaştığında bebek de bir sorun var mıdır kalbi atıyor mudur gelişiminde bir sorun var mıdır sağlıkla gelecek mi vs diye vesvese yapıp duruyorum bazen uykudan kalkıp ağladığım bile oluyor yaşayan var mı merak ettim ☹️