Kızlar 6 haftalık hamileyim eşimle çok kötü tartıştık çok üzüldüm strese girdim. Bir kızım var 5 yaşında onunda mizacı huyu çok zor çok zorlanıyorum söz dinlemez inatçı bir yapısı var bu yüzden kendimi çok üzdüm bebeğe bişey olmasını istemiyorum sağlıklı akıllı hayırlı olması için dua ediyorum her gün 😓