Tuzlimon1 kızlar hadi gelin burda toplaşalım. Artık son 10-15 günümüz kaldı. Birbirimizden haberdar olmak adına burda bulaşalım. Bugün 36+6 bitiyor. Cumartesi kontrole gideceğim. Planlı sezaryen günümüz 11-16 Kasım arası.
Wg12 Tuzlimon1 Bende ilk nstye girdim sancı hiç çıkmadı Doktor pazartesi gel çatı muayenesi yapıcam dedi ozamanda 37+5 falan olcam Bakalm kanala girmis dedi inşallah Sağlıkla gelsinler vakitlice heyecanlandm
numix Tuzlimon1 Hayırr yapmadım🙈 gece 12′den sonra 37 oluyorum ve doğum tarihimiz 14 kasım planlı sezeryan benim de.
Tuzlimon1 numix biz aynı gündük seninle. O yüzden aklımdasın ☺️ hareketleri çok azaldı anca kayma gibi hareketini hissediyorum ve çok nadir tekme tokat 🤭 aradada hıçkırık. Senin nasıl?
Sainmizgin Tuzlimon1 hoşbuldum sağlıkla kucağımıza alalım bebişlerimizi inşallah hangi hastanelerde takibleriniz oluyor
numix Tuzlimon1 Evet ben de hatırladım 🥰 bizim ki değişiyor bazen nerdeyse tüm gün tekme yiyorum ertesi gün sessiz sakin. Ama eskiye göre hareketleri azaldı tabii
Tuzlimon1 Wg12 aa sancıların vardı demi regl olacak gibi. Nst dede çıkmadıysa iyi maşallah senin yolun biraz daha uzun o zaman 🤭
EmelSezgin Wg12 benim sancım daha 19 ekimde nst ye girdiğimde doktorum çok var dedi, ağrıların falan olursa hemen gel yatış yaparız demişti. O gün bugün iyiz şimdilik bekliyoruz bakalım şuan 35+3 haftalığındayız
Tuzlimon1 guldn123 bir şeyler yapıyor musun geelmesi için? Burda okuyorum hurma, merdiven in çık, yürüyüş, ördek yürüyüşü falan gibi ☺️
Tuzlimon1 Wg12 kanala girince karın aşağı iniyor galiba. Beni görende karnın düşmüş diyor ama bence hep aynı yerde göğsümün hemen altı dolu daha ☺️
guldn123 Tuzlimon1 Egzersiz yapıyorum evet bende hurma yiyorum yürüyüş yapıyorum, ama karnımın aşağısında böyle baskı hissi var sizdede var mı
Wg12 Tuzlimon1 Az bi süre kaldı İnşallah kendi sancım gelir Squata baslycam Hurmaya başladm çoktan ne oneryosnz baska Gelsin diye ne yapsak 😁
Tuzlimon1 Wg12 ya YouTube da bir video varmış herkes bahsediyordu da aklımda kalmamış adı. Egzersizler varmış normal doğum başlatmak için. Ğörenler yazar belki adını. Ananasta çok bahsediliyor bak.
aysenur2936 38+4 beklemedeyim kanala falan inmemiş yalancı sancı dışında birşey yok artık gelsin istiyorum zaman geçmiyor gibi
aysenur2936 Tuzlimon1 activating Labor hareketin adı taaaa 20 ki haftalarda ekran görüntüsü almıştım şimdi yazını okuyunca baktım 😂
aysenur2936 Tuzlimon1 çömelme hareketini gösterdi ebe onu yapıyorum merdiven inip çıkıyorum pilates topunda birşeyler yapmaya çalışıyorum hurma yiyorum hergün sıcak duş alıyorum. Ahududu yaprağı çayı bulamadım sadece bi o kaldı yapmadığım 😅
Tuzlimon1 Hzldem aaa aynıyız 🥰 ağrı sızı var mı? Benim artık eğilmeye imkanım yok. Yorgunluk halsizlik var. Yanlarım ağrıdı yan yatmaktan birde 😂