Dygfrknsgt canım benim rahmim de kalp şeklinde ama onunda çeşitleri var ben 38+1 gebeyim hiç bir sıkıntı yaşamadım çok rahat bi gebelik gecirdim.benim ki yukarıdan hafif kavisli ymis tam bolunen değildi. Doktorunla konuş bi sıkıntı olsa söylerdi heralde