Es_momy Mavili1480 maalesef 🥹 ben bu testi adete 9 gün varken yapmıştım adete yakın yumurtlama olmaz bu gebeliktir diye düşünmüştüm. Yumurtlamanın 14. Gün dışında olmadığını sanıyprdum ve 4 gün sonra adet oldum değerlendiremedim maalesef
Es_momy tugcebaby1  mesela bu o testten 2 gün sonra o pik değilse bu hiç değil bunda çizgi hiç yok
Sevgiiss Es_momy testlerinizi sıralı not alsaydınız daha net olurdu kiminle çizgi hiç olmuyor sizin ki gibi pik oluyor . Kimin de sürekli koyu çıkıyor pik günü kopkoyu oluyor