Akrepkadini böyle bir evliliğe neden ikinci çocuk ? Çocuk sizi baglamaz sorunlar dahada çoğalır çünkü yorulursun tahammülunuz azalir evliliği kurtarmak adına çocuk yapma fikri çok berbat bir fikir orta kalan günahsız çocuklar oluyor. Sevgisiz evlerde büyüyorlar 😢 çocuk olmasaydı ayrilirdim diyorsun zaten böyle bir evlilik evlilik değildir sizi baglayan şey eşinize olan sevginiz saygınız guveniniz olmalıydı çocuk için ne kadar dura bilirsiniz bir ömur boyu yaslanirim ben bu adamla diye biliyor musunuz ? Kısacası önünüzü görebiliyor musunuz mutlu, huzurlu musunuz? Mutsuz ve huzursuz ortama getirilen çocuğun suçu ne? 🙄 Kim çıkardı evliliği kurtarmak için çocuk yapmayı bilmiyorum ama uzmanlar asla önermiyor ben çevremden çocuk ile kurtulan hiçbir evlilik görmedim eninde sonunda malesef ayrılıkla sonuclandi ortada çocuklar kaldi