hamisgunlukleri Selam kızlar. Bagi neo bebek arabası almayı düşünüyorum. Aranızda kullanan, memnun kalan ya da bilgi sahibi olan var mı merak ettim?
Esmalmila hamisgunlukleri merhaba ben aldım 37 haftalık hamileyim daha kullanmak nasip olmadı ama muhteşem bir araba sürüşü olsun kapanması olsun kapandıktan sonra valiz gibi çekiliyor çok güzel ve artı özellikler ve aşırı hafif tavsiye ederim