Ah ne güzeldi 3 buçuk aya kadar. Kızlar ben bi b.k yedim bu bebe doğdu heeerrr gün dışarı cıktım gezdım geldim düzen iyiydi uyku saatlerını kaçırmazdım şimdi bu hep dışarıya alışmış olabilir mi? Evde aaasla durduramıyorum bakın asla diyorum ve 4 aylık bir bebeden bahsediyorum bangır bangır bağırıyor kitap diş kaşıyıcı emzik eline ne verirsem durmuyor atıyor dısarıya çıkıp bebek arabasına oturunca gıkı çıkmıyor hemde saatlerce anca acıkınca uykusu gelince ya bunlar evde olması gereken şeyler değilmiydi? Napıcam