Benim bebek arabam eezy twst. Onu doğumdan itibaren kullanabiliyorsunuz. Ama ben aton5 i 8. Aya kadar kullandım ikiz bebeklerimde. Çok memnun kaldım. Kızlarım da çok seviyordu. Kullananlar ne gibi sorun yaşadılar acaba, belki de benim de o sorun başıma gelmiştir ama ne olduğunu düşünememişimdir :) ikiz bebek malum😀