GsAnne Kızlar tecrübem yok 2 gundur akşamları karnım sertleşiyor göğsümün üstüne kadar kabızlıkta var affedersiniz buhaftalarda normal mi yardımcı olur musunuz geçen hafta kontrolu guzel geçti doktor yolunda her şey dedi
Meli59 Yavaş yavaş hareketlerini hissetmeye basacağın haftadasın belkide hareketini sertlik olarak görüyorsun 16nci haftayım bende sabahları sertlik oluyor dönüyormuş dedi doktorum kabizlik bendede var onu sormayı unuttum
GsAnne Meli59 teşekkür ederim hareketlerini uzandığımda arada hissediyorum pıt pıt şeklinde ama karnım sanki 2 gecedir cok gaz varda sem sert oluyor tehlikeli midir gitmeli miyim onu bilemedim yoksa hamilelikte bunları yaşamamız normal mi insan korkuyor işte bişiler ters mi gidiyor diye 😞
Meli59 GsAnne gaz sürekli var tabi yediklerimizden de kaynaklı ve iç organlarimizin yeri değiştiği için aklında sorun kalmaması için randevu bulursan git valla her gün ultrasona girip bebişi görmek istiyorum bende hem danışırsın hem görürsün için rahatlar
Ebru_xy Bende 22+6 yım karnım çok sert ve afedersiniz kabızlık var gecmiyo korkuyorum daa bise olur mu yaaa
Meli59 Ebru_xy aynısını yaşıyorum hemoroide bağladı doğumdan sonra geçmeme durumu olur dedi doktorum krem yazdı sende gittiğinde danış