Alya05 Saç acısıyla icardi oldum 😅😂🤣 Sonra üzerine boya geçtim simge sağın oldum 😂😁😄 hiç böyle hayal etmemiştim 😂🤣
Mhtpdrmz06 Alya05 canım açıcı kullanfıktan sonra üstüne süreceğin koyayı koyu almalısın yoksa yumurta gibi durur saçında. Uıl açıcıyla açıp üstüne kumral boya falan alırdım efsane sarı oluyor. Bence sen boyayıda cok açık almıssın
Mejsa Alya05 benim saçımı da kuaför mahvetti bi de o hafta hamile kalmışım öyle pişmanım ki 🥲🥲 o renkte kaldım artık uzadkça kesiyorum
Neferut Alya05 1 küllü kumral boyanız varsa boyanın yarısını, açıcının tamamını ve yarım çay bardağı da su ekleyin iyice karıştırın saçınıza ıslak şekilde uygulayıp cila yapın 😂 sarışın olmak bedel ödetiyor cilalı kendim yapıyorum evde 😂
myavocado Alya05 9.11 gibi bir renk ile boyamalısınız tekrar küllü sarı renk ile. İçine igora 0.22 de katarsanız fındık kadar bu turunculuk geçer, hafif küllü sarı bir renk olur diye düşünüyorum
babysmomy Alya05 😅biraz dinlensin saçınız tekrar boyayın ama arkadaşında dediği gibi igora eklerseniz çok daha güzel olur
babysmomy Alya05 igora 0.22 saçın o çiğliğini turunculuğunu almak için kullanılıyor küllü olmasını sağlıyor