rosatue ya haklısınız, benim sütüm yetersiz mama da veriyorum. Emme ile alakalı problem yasamiyoruz ama biraz sütü atttirmaya yardimci olursa diye hastane tipi kiralamayı planlıyorum, bende kiwi elektriklu vardı fena da değil gibi ama çok yavaş geliyor bana 20dakika duramıyorum onun basinda