Saçma değil çok normal bir merak ve endişe, yaşamayan hamile yoktur bence 😊 ben bacak arama normal. İr yastık alıyorum sırtımada karnımın on tarafına da çok kalın olmayan yumuşak küçük bebek yastigi hatta benimkisi öyle birşey koyuyorum böylece biraz daha rahat oluyor fikir olsun sizede. Birde sola yatmak bebeğe daha iyi kan akışı sağlar en doğru yatış yönü gebelikte 👍