defnevedoruk Mikrofon0 ikisinide bilmiyorum ama ben remington kullanıyorum aşırı memnunum, ki benim saçlarımı görseniz ödünüz kopar dıkdodkd aşırı kabarık ve gür kıvırcık
kurkmantosuzmadonna Mikrofon0 ben üsttekini kullanıyorum ama dümdüz yapıyor diyemem ya da ben beceremiyorum 😃
sinem93- Babyliss markasının üzerine saç şekillendiricide marka tanımam ya süper kaliteli ürünleri var ama fiyatları biraz uçuk
Kaderimmmm16899 Mikrofon0 ben de remington var mükemmel 7 senedir kullanıyorum cok güzel düzleştiriyor canım 😊