İyi akşamlar kızlar. İlk kızıma 40+6 sezaryen ile kavuştum. Şimdi ise 34+4 hamileyim kızım olacak nasipse inşallah. Doktorum 25 kasıma gün verdi. O zaman 38+1 oluyoruz. Biraz endişeliyim. Erken mi acaba diye. 38 haftalık doğum yapanlar bebeğinizin kilosu vs nasıldı. Gelişimi her şeyi tamamlanmış mıydı. Bir sıkıntı yaşamadınız inşallah dimi. Beni biraz bilgilendirir misiniz? Teşekkür ederim şimdiden