mirali35 zeydalp benimde ilk gebelikte yarım çizgim vardı kızım oldu ama zaten o çizgi çıkana kadar cinsiyeti çoktannn öğrenmiş oluyoruz 😅🤭
aslaninannesi7 zeydalp benim yukarıya kadar çıktı oğlum olacak. Denk mi geldi doğru mudur valla bilemem
Salihaa16 zeydalp doğrumu bilmiyorım ama kızımda yarım çizgiydi bunda tam cizgi olusuyor cinsiyet daha bilmiyorım 🤷
dilaaann zeydalp benim tam çizgi var ama kız 😀 hatta söylenen bütün belirtiler erkek bebeği işaret ediyordu ama bebeğim kız 😀