Mutlu-anne-0410 Şu anda 36 haftalık ikizlerime hamileyim… karnımda inanılmaz bir sertleşme ve iki gündür bayaa sancım var doğum yakın mıdır sizce🙈
Nil20229 Mutlu-anne-0410 bende 12 hafdalk ikizlere hamileyim acaba bende o hafdalari göre bilecekmiyim..sag salim kucagiiniza alin insAllah tek yumurtami cift? Normal dogummu düşünrsz?
Nil20229 Mutlu-anne-0410 cokmu zor ileriki hafdalar iki tane cocuk karinda cokmu agir oluyor insan?cok korkuyorm
Mutlu-anne-0410 Nil20229 benim hamileliğim çok güzel geçti çok şükür 🤲🤲 inşallah sizinkide öyle olur bebeklerim çift yumurta ikizi Rabbim nasip ederse normal doğum çok istiyorum ☺️
Nil20229 Mutlu-anne-0410 ya ne güzel insAllah sagıicakla kavusun 🤲🏻🤲🏻cinsiyyetleri ne? İlk hamilelikmi?
Mutlu-anne-0410 Nil20229 Amin inşallah hepimiz sağlıcakla kavuşalım bebeklerimize🤲 iki erkek benim ilk bebeklerim…sizin cinsiyetleriniz belli mi 😊