Kızlar benim bebeğimdeki kalp sıkıntısından dolayı sezeryan doğum oldu. Kendimce merak ettiklerimi yazayım bilgilendirici olur belki. Sezeryanda şükürler olsun ki korkulacak bir şey yaşamadım. Bebeğin anestesiden etkilenmemesi için sonda önce takıldı ama acımadı. Tercihe bağlı spinal anestezi oldum bir şey hissetmedim. Tamamen anestezi bebeği etkiliyormus. 4 saat boyunca anestesi etkisi geçmedi. Yaklaşım 9, 10 saat sonra yürüdüm. Bebeğim şu an kuvezde bol bol dualarınızı bekliyorum. 🤍