tugrullsmomms bende öncesinde denerim yaa galiba dayanamam😂😂 carsamba veya persembe yapmayi düsünüyorum sen? bende ovitrelle catlatma ignesi kullanmisdik 14. gün carsamba oluyo onun etkisi tamamen gitsin diye o gün den sonra yaparim diye düsündüm, vallah belirti bende hep var ya oyüzden kafa yormuyorum artik kasiklarimda cekilme batma bazen kalp atisi gibi bisey rahmimde gögüs hasasiyeti asiri derecede ve belim agriyo bugün sabahtan beri sende?