Songullkarci Kızlar bebişimin hareketlerini çok net şekilde hissediyorum 🥹günde 1-2 defa hareketleniyor.🥹❤️❤️ Sizde durumlar nasıll? 😊
akkaya_1234 Songullkarci bende 21.haftadayim bazen net hissediyorum ama az çok güzel çok heyecanlı ya Rabbim isteyen hakeden herkese nasip etsin bize de bebeklerimiz e de sağlık şifa versin amin
Larraa Songullkarci Ben de 20+3 son bir 19+5 itibari ile hissediyorum. Çok minik hareketler ama net anlıyorum bebiş olduğunu 🩷🥰
Songullkarci akkaya_1234 çokça amin sağlıklı şekilde kucağımıza alalım🥰 Evet ya çok heyecanlı hissettiğim günden beridir daha da benimsedim hamile olduğumu sık sık kendini belli etsinler bu şekilde
Baby_B Songullkarci 19+6 dayım🩷 2-3, gündür tekmeler basladi Bir anda hareketini hissediyorum nasil güzel bir duygu🩷 Saglikla alalim kucagimiza insallah
Songullkarci seyma0661 hahaha aynen şu an tek eksik olan şey inşallh en yakın zamanda onlarda görürler hissederler 💞💫