Kocbuse65 Kızlarrr 32. Haftamızdayız 33e giricez kasıklarımda Ağrı var çok değil ama rahatsız ediyor otururken sanki afedersiniz içimde bişey var baskı yapıyor sizinde böylemi ?
Feyza_gonul1 Kocbuse65 bende 31. Haftamdayım 2 haftadır ağrı başladı hastaneye gittim idrar aldılar nstye bağladılar hiçbi şey çıkmadı yatarken yürürken otururken sürekli bi ağrı var olur bu haftalarda diyip yolladılar
Adenmom_ Kocbuse65 ben o haftalarda aynı şikayet ile doktoruma danıştığım da net ile bakmıştı bir sorun yoktu çatı genişlediği için olabilir demişti
Gokturkmom_ Kocbuse65 31e girdiğimizden beri var benimde canım 🥺doktora sordum normal dedi otururken çok geriniyor bebişş oturup kalkarken kasıklarım resmen sızlıyor
Adenmom_ Kocbuse65 evet ben de çok rahatsız olurdum sizi anlayabiliyorum ama malesef ki bana bir çözüm bulamamıştı doktorum 😔