Halimegamze
Ara ara oluyor bizdede doktorumuz normal mıkuslu olur pütür pütür olur demişti, siz resmini çekin yinede dursun telefonunuzda biz resim çekmediğimiz için o an bişe yapamadı devam ederse ateşi falan olursa gelin demişti kan ve idrar tahlilide iyi çıkmıştı sonrasında bi problem yaşamadık çok şükür bebeğiniz çok hızursuzsa ateşi varsa ve kakası sürekli öyleyse yinede doktorunuza gitmenizi öneririm