Mucizem0301 Merhaba, 37+0haftalik hamileyim.bugun kontrole geldiğimde nst de sancim çıktı ve yatisim gerçekleşti. Doktorum pztne kadar kongrede olduğu için başka doktora emanet edildim.Bana dua edin kendi doktorumuzu bekleyelim.