yavrucakannesi evi terketmemeli şayet terketmişse de çok sorun değil. Düğünde takılan altınları alır, evlilik içinde alınan tüm malların yarısını alır. Ev eşyası karşı tarafla anlaşmaya bağlı ama bu konuda avukatsız hareket etmemeli. Çocuk var mı bilmiyorum ama arkadaşınız şunu unutmasın kendisi için talep etmeyeceği şeyleri sonra pişman olsa da talep edemez ancak çocukla ilgili böyle bir durum söz konusu değil. Arkadaşınızın üzerine herhangi bir mal varlığı yoksa adliyeye gidip baroya müracaat etsin avukat atanır