İlk çocuğumda stokke v7 kullandım, yol tutuşu şahane süspansiyonu mükemmeldi. Ancak o kadar hantaldı ki çocuğu arabayla gezmeye götürürken bana kolaylıktan çok eziyet oldu. Sattım sonunda..
Kesinlikle kolay açılıp kapanan bir model arıyorum. Prego mios u çok duydum. Pregonun bastonunu kullanıyorum pratik bir ürün ama tabiiki süspansiyon şahane değil..