akdagcansu3 benim en sonki yolculuğum 23. Haftamdaydi. Suan bende 30olucam. 23 iken 14saatlik yolculuğa çıkmıştım o zaman bile inanın çekilir dert değil habire inip yürüdüm ama belli bir saatten sonra karnım sertlesmeye sırt ve kasiklarimda agrilar olusmaya basladi. Habire tuvalet gelmesi ve petrol ofislerine girmek hijyen meselesi vs onları saymıyorum bile düşünün. Döndüğümde bi kaç gün ağrıdan kendime gelemedim. Birde idrar enfeksiyonuna yakalandim, suan hala yuksek ve geçmeyen enfeksiyonum devam ediyor. Şimdi doğum için yine öyle bir yolculuk yapmam gerek ama uçakla gideceğim esime dedim sen arabayla arkadan gelirsin dayanamam çünkü. Siz bu konuyu mutlaka araba ile gidecekseniz doktora sorun. Gebeliğinizin gidişatına göre karar veriyor çünkü.