reyhan_t Smr35 kesinlikle kerem ya hatta şu an eşimle bunun mücadelesini veriyorum asla istemiyor kerem ama bence çok güzel bir isim
NKE Benimde Bi oglum olacak kerem ismini çok seviyordum ama Çınar koyacağız Allap nasip ederse bir daha oğlum olursa kerem ismini koymayı çok isterim