burcuyilmazzz38 Herkese selam 13+1 haftalık hamileyim artık halsizliğe dayanamıyorum hiç geçmiyor doktorun verdiği vitamilerii de içiyorum hiç fayda yok varmı böyle olan 😥
Duygutlk burcuyilmazzz38 geçiyor geçiyor 15 haftalık olacağım resmen son bir haftada da enerjim geri geldi ilk haftalar kolumu kaldıramıyordum ben vitaminlerimi değiştirdim ama o da farketmiş olabilir
Gunduzanne burcuyilmazzz38 bende öyleydim kolumu kaldırıcak halim asla yoktu 4.ayını bekle canım benimki ozaman geçmişti
Serensero burcuyilmazzz38 bende 12.haftadayım aynısı bendede var. Kolum kanadım kalkmıyor . Bardak dahi kaldırasım gelmiyor. Bütün gün yatıyorum . Bayılır gibi uyuyorum. Geçer inşallahh
_mavii_ burcuyilmazzz38 ben de başlarda öyleydim son trimester da öyle olacak diye çok korktum ama şükür şimdi o kadar değil
E_T 14 haftaya kadar bende öyleydim ilaçlarda fayda etmiyor du sonra yavaş yavaş geçti şuan gayet iyiyim arada bir oluyor sadece
burcuyilmazzz38 E_T ah canım ınsallah ınsallah bende 14.haftada düzelirim 4 yasında bir kızım var cok zorlanıyorum 😥
E_T burcuyilmazzz38 inşllh cnm anlıyorum seni benim kızımda 3 buçuk yaşında çocuk olunca daha zor oluyor
burcuyilmazzz38 Duygutlk hangisini kullanıyorsunuz acaba 2 gün önce bana ebe decavit diye bi ılac yazdı onu kullanıyorum
Nurbl Ayy bende öyleyim hasta gibiyim yorgun halsiz ne zaman geçecek bekliyorum cinsiyeti öğrenen var mı kızlar