Kızlar benim ilk erken gebelik testi silik çıktı ikinci çizgi 5ün sonra birdaha yaptım tek çizgi çıktı 2 gün gecikme var beta da bir şey çıkmadı ama belirtiler devam asırı acıkma alt karında pıt pıt seyrime vajına kasık agrısı gögüslerde agrı ve şişlik