_Feslegennn__34 Kızlar Aşılamanın 10 günü çatlatma iğnesinin 12. günü kızlar sizce tes yapsam doğru çıkar mı yoksa beklemeli miyim günler geçmiyor belirti çokkk arada kasık ağrısı var başkada yok sizde durumlar nedir
Pnrdrsn _Feslegennn__34 ben yaptım cano. Senin gibi. 10 ve 12. Gün. 1.30 çıktı kan. Şimdi de yükselir mi diyorum. Bence bekle biraz heyecan yapma benim gibi stres olma💐
_Feslegennn__34 Pnrdrsn ilklerde hiç heyecan yoktu ama zaman yaklaştıkca ve belirti olmadıkça strese girdim biraz ya belkı daha erkendir yükselir sonucunuz adet olmadıkça umut vardır her zaman kuzum