Ftmaa28 Bugün saglık ocagından verdiler ama gaz yaptıgını söylemişler doğru mu onun yerıne ne kullananiliriz
Defnezumramom Ftmaa28 ocean kullan d vitamini çok güzel artırıyor devlettekinin içinde ayçiçek yağı var yazıyor içeriğinde ben hamileyken bile onu kullanmıyorum
Ftmaa28 Defnezumramom bir de demir ilacı kullnamamız lazımmış galiba onu söylemedi saglık ocagı vermedi zamanı mı var acaba
Defnezumramom Ftmaa28 ne kadarlık şu an 3 aydan sonra veriyorlar onu da sağlık ocağının verdiğini kullanma derim sidefer iyi ondada
Defnezumramom Ftmaa28 oyy daha erken ona ama d vitaminin çocuk doktoruna sorarak dediğim gibi ocean alabilirsin zeytinyağı var içinde kızım emzik gibi emiyor valla onu verirken