Semyil
Merhaba Hangi medstar icin dediniz ?
Topcularda ablam doğum yaptı da çok kötüydü hemşirelerin ilgisi olsun temizlik falan yemekleri almaları çok geç
Hemşireler takip konusunda yetersiz Di bence çok yoğun olduklarindandir belki ama olmaması lazım bence
Yanlış anlamayın sizle bir alakası yok herkesin bilgisi olsun diye söylüyorum birsuru para alıyorlar sonuçta
Bende dr dan memnunum o yüzden mustafa bey takipliyim ama doğumu orda yapmicam.