Kızlar tarih belli oldu Çarşamba günü yani 6 Kasım da doguma alınıcam. Sezaryen olucak. Riskli dogum uzmanı böyle uygun gördü aslında 37. Hafta da olucaz çok üzülüyorum gelişimi tamamlandı mı diye düşünüyorum 2.500 şuan kilosu tam sınırda. Ultrason yanılırda küveze alırlarsa diye korkuyorum bir de ben bu kadar erken beklemiyordum. O da şaşırtı beni. Ne diyelim ama hayırlısı olsun bol bol dua edin olur mu ben de doğum esnasında bol bol dua edicem.🤭🙏🤍🤍