Canan-Keles Bhr16 benim de aynı canım bebeğim beslenemiyor yeteri kadar 4 hafta geriden geliyor sürekli kontroldeyim
Bhr16 Alone pıhtılaşma var gebeligin basindan beri hem igne hem kan sulandirici hap kullanıyorum canim
Bhr16 Canan-Keles benim şu an normal ilerliyor ama ilerleyen zamanlarda ne olur bilmiyorum inşallah sorunsuz ilerler surec
Cansuu_01 Bende de aynı sorun var detaylıda çıktı hemen coraspin başladı doktorum 36. Haftadan sırna da oksapar iğneye geçtim pazar günü sezeryan olacağım tam 39 haftalık oluyoruz o gün. bende bi sıkıntı olmadı inş sağlıkla alırsın kucağına 🙏🏻
Bhr16 Cansuu_01 Amin canim bende kan sulandirici kullanıyorum birde arsa teshisi koydular bebege korkuyorum istemsizce