deletedmom734 Minikdunyam aynen öyle oluyorsun canım ♡ hiç bırakmak istemediğim gibi yattığı zamanda oturup onu izliyorum annem bana kızıyordu çocuk uyudu hazır sende yatsana niye uyumuyosun diye... annneeee melek gbi yaa diye onu izliyodum😁 tez vakitte sağlıkla sende al kucağına 💜 bak nasıl bir aşk... evimi bok götürsün aç kalayım tuvaletede bir ara giderim modunda oluyor insan😂 ama işin ilginç yanı hamileyken komple benim olan saatlerde ev dandiniyken bebekle düzene girdi evde o var diye ekstra hijyen yapamıyorum diye forsat buldukça biyerleri didikleme ♡ bereket bunkar ya düşün evinde bir melek var ... karnında bir boşluk bırakıyor ve kalbini öyle bir dolduruyorkiiii💜🤣😂 aşka geldim gece gece
eliiif deletedmom734 canim bizde kuzenime almistik dogum hediyesi olarak ve cok rahat ettigini her yerde anlatiyordu. O zaman ben evli degildim tabi simdi evlenince hamile kalinca hemen aldirdm annemlere kendime de :)
Alyamerve deletedmom734 oyle yapcam artk cnku harcamamız baya aştı kendını :) beşiğiydi arabası kremler derken çeyiz kdr para harcadık oralara bakayım
Annem deletedmom734 canim simdi seninkinin tam markasini nerden ve esine sorar misin ne kadara almis Soyledigin mantikli geldi bencede elzem Birde ne zamana kadae kullanacgz biz bu can simidini😜✌
deletedmom734 Annem canım prego 4035 galaksi diye geçiyor eşim internetten aldım dedi ben bunun için baya mızıklanmıştım eşime kısnıksın falan demiştim 😁 almam gerek yok demişti sonra almış biraz sürpriz gibi olmuştu şimdi ya napcaksın diye geçiştiriyor 😂 ben fiyatlara bakmıştım bin tl civarı seyrediyor ama ikinci elleride var çok daha ucuza benim eşim malesef ikinci ele karşı sıcak bakmıyor bide 2 yıl sonradan gelen ilk bebek heyecanı ♡
Annem deletedmom734 anladim canim benim. Sen oyle deyince bende arastrmaya girdim . sifirlari pahali cidden .ikinci el olanlarda da elejtrikli olanlaro sıfıra yakin fiyat bulamadim ya aslinda almak istiyorum
Yldzhh Minikdunyam Bizde abimin cocugunu kucaktan indirmiyorduk cocuk yatagina yatirinca cildiriyordu 😀
Polo deletedmom734 bende aldım. Ben sırf mutfaga salona ne biliyim nerde ne işim varsa onu ora oturup işimi görmeye dir almştm, isabet olmş ozaman 😀
deletedmom734 Polo walla öyle bi iş yapıyosunki 😂 ben sırf kendime özel kahvaltı hazırlayıp yapıyorum düşün o takılutor uyuyor icat edenden Allah razı olsun hhh
Bisaniye deletedmom734 bizimki de hiç sevmedi almadan deneyelim diye arkadaşınkini getirdik sallanmaya başladı mı ağlıyor şapşik ama evde sallanmayan bi ana kucağı var hello kittyler asılı süs olarak onlarla çılgın muhabbet ediyor. Benim hayatımı da oyun halısı kurtardı
deletedmom734 Bisaniye bizimkinin belliydi canım seveceği biraz büyüsün oyun halısınıda alcam inşallah