MelikeDB en son 3+5 te 299 çıktı, bi daha baktırmadım, benim adet döngüm kısa olduğu için (23 gün falan) betam biraz erken yüksek çıktı diye düşünüyorum, erken gidip strese girmeyin bana kalırsa, kanamanız falan yoksa 6haftaya kadar bekleyebilirsiniz, böylesi çok stresli önce kese sonra bebek sonra kalp atışı her biri ayrı stres