Kbractn ben jetex kullanmıştım, bacak, kol o kadar acımadığı için gerek duymuyordum sadece özel bölgeme gitmeden bir saat kadar önce jetex sürüp streç ile kapatıp o şekilde gidiyordum, baya faydasını gördüm.sadece özel bölgeye kullandığım için bolca sürmeme ragmen bir tüpü iki seans kullanıyordum.