25.10.2024 de özel bi hastanede kanamam var diye gittim doktorum progestan iğne yazdı iki tanesini birden vurulmam gerektiğini söyledi gittim hemen vuruldum bugüne kadar sol kalçam da inmeyen bir şiş var ve çok ağrıyor bugün tekrar doktora gittim ortopediye yönlerdi ultrason çekildi sadece dedikleri ödem oluşmuş bizde şaşkınız ilk defa böyle bir şey başımıza geliyor sinire denk gelmiş olabilir dedi 4 aylık hamileyim ne ağrım geçti artık ağrıda denmez sızlıyor artık sağdan sola dönemiyorum saf alkol koyduk sıcak havlu koydum sürekli buz koyuyorum kolonyayla da ovdum ama yok hiçbirisi yaramadı doktor ağrı kesici krem ve uyuşturucu krem sürdüm oda geçmedi lütfen yardım edin ne yapcam bilmiyorum