Merhaba kızlar dün biraz kanama oldu sonrasında kahverengi lekelenme başladı. Doktoruma gittim bebeğimiz sağlıklı kalbini duyduk şükür, progesteron verdi kullanıyorum dünden beri. Kahvrengi lekelenme bitmedi ama geliyo hala endişelenmeli miyim başına gelen var mı