Merhabalar kızlar 10 gün önce doktora gittim doktorum bebeği de keseyi de gördüğünü söyledi lakin kalp atışı için 10 gün sonra gel dedi bende 10 gün sonra yanı bugün gittim bebeğimin adet günüme göre 8 haftalık olduğunu ama ultrasonda 6 haftalık olduğunu söyledi ultrason görüntülerine bakınca bebeğin bir önce ki kontrole göre gelişmiş görünüyor ama kalp atışı yok doktor bir hafta sonra tekrar gelin ama kalp atışını duymazsak kürtaj olman gerekir dedi sizde böyle bir durum oldu mu yaşayan var mı Allah rızası için cevap verir misiniz ?