Bı bebegım doğdu prematureydı ve dil bağı vardı o hıc emmedi hep sağarak verdim ve gerçekten çok zordu sağmak etmek en azından o dönem esım vardı gece o bakardı ben sagardım şimdi esımde yok gecelerı tek olacağım. bebegım vefat etti yenıden bebegım olacak bu sefer bu konuda takıntılı olduğum ıcın aslında ınsanlar tesellı verıyor. Göğüs ucum hıc yok kaynanam o bı tutsun ucun pat dıye çıkar tutar merak etme her bebek aynı olmaz emerse emer sende rahat edersın zamanında doğarsa zorlanmazsın hıc ilkı erken doğmuştu onla onu kıyaslama dedı. Ama artık o kadar farklı kı düşüncem bu söylenenler bıle bana batıyor emzırmek ısterım çünkü hayatımın en zor 2.5 ayını gecırdm bıde eşim yanımdaydı geceleri şimdi nasıl olur bılmıyorum