Merve__26 içiniz kötü olmasın çünkü değerler , rakamlar farklılık gösterebilir ona bakarsak bende betayı 235 ile öğrendim 4haftaya yakın demişti doktor . Şuan 27 haftalık hamileyim . Üzülme yani hiç boşuna kendini düşürme benimde kese gözükmemişti sonra gözükmüştü vs vs .