Merhaba 28+3 teyim. Önceki aylardaki muayenemde ve ayrıntılı ultrasonda bir şey çıkmadı ama en sonki muayenemde rahimde 3 cm miyom olduğu ortaya çıktı. Aynı durumu yaşayan var mı? Birinci doğumumda dekolman yaşamıştım yani bebeğim plesantası kopmuştu acil sezaryen olmuştum şimdi de aynısı olursa diye korkuyorum