Merve-metin Prmdkanneee ben plihps aventin mika olan biberonunu aldım cam almadım cam sağlıktır evet ama mikalar daha hafif geliyor cam biberonlara göre
AnayimBenAna_ Prmdkanneee her ikiside gerekecek 🤭 küçük cam aldım büyük plastik ben. İkisinide avent tercih ettim
Prmdkanneee AnayimBenAna_ bende Avent düşünüyorum da ağız kısmında numaralar var kaç alsam uygun olur bilmiyorum
Merve-metin Prmdkanneee ben 2li set halinde aldım biberonu 0 numara 1 tane aldım küçük boy zaten yenidoğan döneminde kullanılır diye büyük boy 1 numarada 1 tane aldım 2 biberon şeklinde aldım ağız kısmı bebek büyüdükçe değişir diye almadım ekstra kauçuk