Betuskefeli kan testini 2 günde bir yaptır canım yükseliş düzeniyliyse vardır gebelik yükselişe göre kadın doğuma gidersin. Değerin biraz düşük diye oyle soylemis olabilir içini ferah tut inşallah güzel haberler alırsın Rabbiim nasip eder. Değerine göre gebelik gözüküyor zaten ama dış gebelik vs icin yinede bi keseye bebeğe bakması gerek diye biliyorum