2620 ağrılar bende hala var korkmayın ilk 2-3 hafta yan yatarak ayaklarımın altına yastık koydum.şimdi yine yan yatıyorum ama iki bacağımın arasına yastık koyarak uzanıyorum korkmayın bende her ağrıya her sancıya korkup ağlıyordum şükür şimdi 33+1 oldum birde ben çok ağır hastalık atlattım herşey Allahın elinde insan boşuna korkuyor