Arkadaşlar benim plesentam bir ara yakındı baya rahme hatta 32 haftada öyleydi. Sonra 35 de doktorum alttan muane etti plesenta gözükmüyodu düzelmiş dedi. Şuan 39. Haftadayım malum doğuma az kaldı doktorum plesentanın durumundan iyice emin olalım diye radyolojiye yönlendirdi beni. Genelde detaylı ultrason erken haftalarda yapılır benim haftam baya ilerde doğurdum doğurcam orda hiç aklıma gelmedi bunu sormak zararı olsa yönlendirmez zaten ama zararı olmaz demi ya? Emin olmak istedi büyük ihtimalle normal doğuma uygunluk açısından. Yarın gitcem kontrole korkmalı mıyım ya? Bu arada çatıma baktı bugün şükür uygunmuş onda sıkıntı yok