Sebur ilk hamileliğimde normal doğum yapmak için kilo kilo almadım, bol bol hareket ettim, hamile yogasına gittim, nefes ve kegel egzersizlerini eksiksiz bir şekilde yaptım. Ama 38. Haftaya girdiğimizde bir gün içime bir kurt düştü ve ertesi gün doktorumu arayıp. “Sezaryen istiyorum” dedim. Doktorum “deli misin bu kadar uğraştın, normal doğum yap” dedi dinlemedim. Doğuma bir girdik, kordonum 15-20 cm ancak çıktı. Videolarını hala saklıyoruz, doktorum hala gittiğimde söyler. (6 sene oldu)
İç sesinize güvenin, ne yazıkki çok kolay doğum diye bir şey yok. Ama her iki şeklinin de sonucu çok güzel. Maksimum birkaç gün yaşayacağınız sıkıntıya değil, sonraki güzelliklere odaklanın 🌷